گرمایش خانه به وسیله برق

گرمایش خانه به وسیله برق


برای بعضی ازجا ها که به شبکه گاز متصل نیستند، برق یک گزینه مناسب برای گرم کردن خانه های خود است. آیا به راه دیگری برای گرم کردن خانه نیاز دارید؟ یا به سادگی یک سیستم گرمایشی کارآمد می خواهید؟ نابر این حرارت مرکزی الکتریکی برای شما مناسب است برای کسب اطلاعات در مورد هزینه ها، جزئیات و مزایای یک سیستم گرمایش الکتریکی مرکزی، مطالعه کنید.

گرمایش الکتریکی مرکزی - یک گزینه گران قیمت است


به طور کلی، برق یک راه پرهزینه برای سوخت سیستم گرمایشی شما است. هزینه برق به ترتیب به میزان روزانه و شبانه تقریبا 3000 ریال بر کیلو وات و 2000 ریال بر کیلو وات است. این به هزینه متوسط ​​2500 ریال می باشد.

گرمایش خانه به وسیله برق

این را با نرخ بسیار پایین برای گاز اصلی مقایسه کنید و ممکن است فکر کنید که برق برای انتخابات شما مناسب نیست. هزینه سالانه در حال اجرا برای یک سیستم گاز خیلی کم است.

با این حال، شرایط خاصی وجود دارد که برق بهتر از گاز می باشد .

آیا برق مرکزی برای شما مناسب است؟
شما ممکن است این را بدانید. متأسفانه هیچ جواب ساده ای وجود ندارد. بهترین نکته این است که با مهندس گرمایش تماس بگیرید تا ملکیت و نیازهای گرمایش خود را بررسی کنید ، 

کارهای گرمایش برقی مرکزی
گرمایش فضایی
یک سیستم گرمایش برقی مرکزی خانه شما را به بهترین شکل گرم می کند.

بخاری های ذخیره سازی در طول شب برق می گیرند تا آجرهای نگهدارنده خود را گرم کنند. در طول روز، این آجر این انرژی را برای گرم کردن اتاق آزاد می کند.
رادیاتورهای الکتریکی حرارت را به صورت تقاضای عرضه می کنند تا تعرفه های اقتصادی اعمال نشوند. رادیاتور به جای ذخیره گرما، آن را تولید می کند و با کنترل می توانید چقدر گرما و زمانی که به آن نیاز دارید دقت کنید.
در عوض، سیستم های مرطوب الکتریکی با رادیاتور آب پر شده وجود دارد. این کار شباهت به رادیاتورهای معمولی دارد، فقط این که برای گرم کردن آب از برق استفاده می کند.
گرمایش مرکزی برق

آب گرم


برای آب گرم، شما همچنین گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

آبگرمکن برقی بسیار مشابه همانند دیگر انواع آبگرمکن های گازی کار می کند، به جز اینکه از برق به عنوان سوخت استفاده می کنند.
یک المنت حرارتی باعث گرم شدن آب می شود، شبیه یک کتری. پمپ این آب را به رادیاتورها در سراسر خانه شما انتقال می دهد. این آب گرم نیز می تواند به طور مستقیم به یک خروجی یا یک مخزن ذخیره آب، همانند آنچه که در دیگ بخار معمولی یا سیستم یافت می شود، پمپ شود.

برای این نوع بویلرهای الکتریکی، شما از صرفه جویی های تعرفه ای بهره مند خواهید شد، زیرا می توانید آب در طول شب حرارت دهید. برای یک دیگ بخار ترکیبی ، شما در نرخ روزانه بالاتر خواهد بود.

پمپ های حرارتی، یا منبع هوا و یا زمین گرمایی، حرارت را مجددا توزیع می کنند، نه تولید آن.
پمپ های حرارتی به وسیله برق، پمپ های حرارتی را از زمین یا هوا جذب می کند و از طریق یک پمپ آن را متمرکز می کند. سپس برای گرم کردن یک اتاق یا آب استفاده می شود.

راه دیگر این است که آب را از طریق بخاری غوطه ور اختصاص داده شده حرارت دهیم. این یک عنصر گرمایش است که در یک سیلندر آب گرم قرار می گیرد.
با استفاده از برق، عنصر آب های اطراف را گرم می کند، درست مثل یک کتری. بخاری های غوطه وری می توانند منبع اصلی خود برای آب گرم یا تهیه پشتیبان باشند.

مزایای یک سیستم گرمایش برقی مرکزی

قیمت برق بسیار بالاتر از نفت و گاز است. حتی با تعرفه های شبانه کمتر، برق هنوز هم گران تر از انواع دیگر سوخت است.
اگرچه هیچگونه فرآورده های احتراق وجود ندارد، تولید برق هنوز انرژی زیادی در قالب سوخت های فسیلی مصرف می کند.
بخاری های ذخیره سازی گرمایش لحظه ای را ارائه نمی دهند. آجر آنها نیاز به زمان برای گرم کردن دارند، به این معنی که اگر آنها در شب قبل روشن نمی شوند، مجبور خواهید شد تا بعد از شب بعد برای گرما، صبر کنید. این به معنی یک روز از اتاق های سرد، که شما احتمالا نمی خواهید!
برای بخاری ها بدون کنترل شارژ خودکار، شما باید به صورت دستی آنها را با توجه به آب و هوا و مقدار گرما مورد نظر برای روز بعد تنظیم کنید.
سیستم های گرمایش الکتریکی ظرفیت کم یا کمتری نسبت به همتایان گاز یا نفت خود دارند. نگه داشتن با یک آب گرم یا تقاضای گرما، می تواند دشوار باشد.
ب